niedziela, 9 października 2011

INGLOT szminki z promocji..


     Wiem, że ostatnio sporo piszę o tej firmie, ale po prostu lubię ich produkty.:) Tym razem chciałam Wam pokazać moje szminki z firmy Inglot, które kupiłam w promocji kiedyś przy okazji. Czasem warto przy kasie zapytać czy nie ma w tym momencie jakiejś przeceny, ponieważ bywa, że ekspedienci zapominają zaproponować, a nieraz naprawdę warto..
     Te kupiłam już jakiś czas temu, a mam ich jeszcze sporo jak widać na zdjęciu, więc już pierwszy plus można odnotować, że długo się zużywają i są wydajne. Należą do grupy tych raczej nawilżających, dlatego sądzę, że w sam raz nadają się na nadchodzące mroźniejsze dni..:) Bardzo je lubię też ze względu na oryginalne opakowanie oraz bardzo przyjemny zapach i smak- co mimo wszystko też jest ważne. :) Jeśli chodzi o trwałość, to nawet nie spodziewałam się, że będzie taka dobra. Kolor trzyma się bardzo długo, a rozciera równomiernie. Myślę, że jedyną wadą jest dość mała różnorodność kolorów, a szkoda bo są świetne... :)





Po przecenie z tego co pamiętam ok. 15 zł

12 komentarzy:

  1. Maleńka, jeśli nadal jesteś ciekawa recenzji podkładu Kobo to zapraszam, dzisiaj świeżo dodana ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również b. lubię firmę Inglot :)
    Cena rewelacyjna, podoba mi się szczególnie odcień 319.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja im nigdy nie poświęcałam uwagi, jak widać muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oba kolory są bardzo ładne, posiadam parę szminek z Inglota i jestem z nich zadowolona, duży wybór ładnych kolorów mają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja go kupiłam w Naturze. nie wiem więc czy nawet są gdzieś indziej dostępne :)
    ps.mogłabym mieć do Ciebie prośbę? biorę udział w konkursie i bardzo by mi się przydał Twój głos, bo za 1 miejsce dostaje sie perfumy i bon do Sephory za 200zł. to raptem 30sec jeśli chodzi o rejestracje i oddanie głosu,a niesamowicie bym była Ci wdzieczna:* http://blogmakijaz.pl/galeria.html/4179?pf=7476 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Great color, I prefer the second one, but both are fantastic! I like your style!
    Take a look at my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu ja nie moge trafic nigdy na promocje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje sloneczko :* wygrywa sie co msc na miejscach 1-3 i z osob najbardziej aktywnych wiec jak nie w tym mscu to w nast ale na ten msc sie uparlam i na pewno dam znac co i jak :*

    OdpowiedzUsuń
  9. otagowałam Cię, zapraszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...