piątek, 7 października 2011

INGLOT " Róż do Policzków, Oczu i Ciała "

      Firma Inglot ma jeden główny atut, który zawsze przyciąga mnie do swojego sklepu- jest to szeroka dostępność kolorów i przeróżnych odcieni proponowanych przez nich kosmetyków. :) Uwielbiam w nich przebierać i odnajdywać coraz to nowe barwy, które wcześniej umknęły mojej uwadze. :) 


Jeszcze na wakacjach skusiłam się na spróbowanie różu z ich kolekcji. Wybrałam kolor dość oryginalny jak na róż i początkowo miałam obawy, czy w ogóle będzie widoczny na policzkach bo wydawał się dość jasny, ale jak się później okazało moje wątpliwości się nie potwierdziły.:)


Na policzkach prezentuje się fantastycznie. Często nakładam go też na bronzer, tak aby go podkreślić. Trzyma się długo- co jest bardzo istotne dla mnie, ponieważ wciągu  dnia nie mam raczej czasu na poprawki. W jego strukturze znajdują się delikatne drobinki, które lekko rozświetlają naszą buzie.:)


Myślę, że spróbuje jeszcze kiedyś innych odcieni różu z tej firmy, ale ten kolor póki co podoba mi się najbardziej! Kolorystycznie waha się między bronzerem a różem, więc jest wyjątkowy.:)    

Cena ok. 20 zł.

9 komentarzy:

  1. O kolorek ma naprawdę w sam raz:) Bardzo mi się podoba, musi świetnie wyglądać na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wydaje się być bardzo uniwersalny. Takie kosmetyki zawsze się przydają i zawsze wyglądają dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek :) bardzo lubię róże z Inglota obecnie posiadam taki typowy cukierkowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor kochana : Sama chciałabym go mieć ale niestety w mojej miejscowości bieda z Inglotem

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki bardzo ale ja modelka nie bede a zdjec mam pełno na samej stronie jest ok 300!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! Sama chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest świetny, ciekawe jak prezentuje się nie polikach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. również używam tego koloru i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...