wtorek, 18 października 2011

INGLOT- Puder Sypki


Witajcie, dzisiaj zacznę trochę nietypowo, ponieważ rozpocznę swoją wypowiedź od puenty. Wiem- ostatnio mam sporo pozytywnych recenzji, ale widocznie póki co nie opuszcza mnie szczęście w wybieraniu kosmetyków.:) 


Puder z firmy Inglot, który jest bohaterem dzisiejszego dnia,:)) jest dla mnie świetnym wykończeniem makijażu.:) Spełnia absolutnie wszystkie swoje zadania. Cera wygląda czysto i schludnie, bo nie zostawia po sobie smug. To jest najważniejsza cecha jak dla mnie- aby wyglądać w makijażu lekko i naturalnie. Ja akurat jestem posiadaczką cery tłustej, więc wciągu dnia zawszę muszę się poprawić aby się nie świecić, ale według mnie przy tym pudrze dzieje się to i tak o wiele rzadziej- z czego jestem bardzo zadowolona.:) Podoba mi się również to, że bardzo dobrze się go nakłada- ma taką specyficzną konsystencje, którą trudno mi aż opisać.. Jest bardzo miękki i gładki, powiedziałabym, że nawet satynowy-  jak taka dobra mąka.:)! Myślę, że właśnie dlatego ma tak dobrą przyczepność do naszej twarzy i trzyma się na niej długo, a co niezwykle istotne nie robi efektu maski. W efekcie nasza twarz wygląda promiennie i świeżo.:) 



Dodatkowymi plusami są jeszcze na pewno: ładny zapach, wydajność i duża, dostępna gama kolorów. Myślę, że jak za taką jakość, cena tez nie jest aż tak wysoka.:) ( 30 g, 35 zł.) 



















~~Lila~~

18 komentarzy:

  1. zainteresowalas mnie nim szczegolnie dlatego ze rzadziej się pudrujesz w ciagu dnia, tez mam cere tlusta i caly czas musze ja poprawiac

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam! wydajny i tani jak na taką ilość, genialny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa ile jest prawdy a ile dobrej reklamy w fenomenie inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. będę musiała kiedyś wypróbować ;) ale na razie mam swój z loreala i muszę go skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda. Ja mam zamiar przetestować ten transparentny z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. absolutnie nie uważam żeby Inglot był "fenomenalny" ale jest w miarę dobry jak na naszą kieszeń :) mają też złe produkty o których tez napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno robiłam recenzję dokładnie tego samego pudru :) Jestem z niego niesamowicie zadowolona już od lat :) Mi się jego 'gładkość' kojarzy z mąką ziemniaczaną :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym przetestowała a tu d... do inglota 82 km :P

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo profesjonalne zdjęcia tu widzę, niezle!

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie za 30g to nie tak drogo :) Chętnie bym go wypróbowała,ale nie wiem czy go u mnie znajde (brak sklepu firmowego)

    OdpowiedzUsuń
  11. carmex specjalizuje sie tylko w balsamach do ust wiec szerokiego popisu nie ma...
    ale mysle ze warto ma wady,ale jest ok

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę póki co transparentne, więc jeszcze się na niego nie skusiłam :) A z Inglota transparentny się nie opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten puder. W zasadzie odkąd go kupiłam nie używam żadnego innego :) Jest go dużo i jest bardzo wydajny, używam go codziennie od kilku miesięcy i końca nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go. Na początku był super ale po paru miesiącach już przestał i świeciłam się po nim strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki i bardzo lubiłam go używac, ale już mi się znudził i mam go na sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...