czwartek, 13 października 2011

GLAMOUR- Magic Visage

Witajcie :) dzisiaj wyjątkowo nie będę się rozpisywać- chcę Wam tylko zaprezentować jeden z moich niedawnych lakierowych nabytków.:) Kolorek pastelowy, szybko zasycha, trzyma się może i nie za długo, ale jak dla mnie to nie ma aż takiego znaczenia ponieważ i tak nie chodzę za długo w jednym kolorze.:)

3 zł., 12 ml. 



Za to muszę Wam powiedzieć, że dzisiaj byłam na zakupach i kupiłam kilka szałowych rzeczy. Postaram się je w najbliższym czasie zaprezentować.. :) 

13 komentarzy:

  1. Ładny kolor taki naturalny. :D
    Lubie taki, taki mlekowo-jogurtowo-pastelowy haha:D
    Pozdrawiam ;* ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny lakierek :) Ciekawa jestem co tam kupiłaś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aa to w najbliższym czasie pokażę :D ale nic nadzwyczajnego.. :) raczej rzeczy standardowe..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hi.. regards from indonesia. i was followed number#58. please come my music site.

    OdpowiedzUsuń
  5. hi, thanks for visit my site. i really appreciate it. nice day.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnyy ! : D
    U mnie nie widziałam tej firmy niestety, bo ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ciekawie. Gdzie można takie cudo kupić?

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz co i to jest właśnie pytanie:) bo nie pamiętam gdzie go kupiłam, ale myślę ze w każdej większej drogerii będzie :) bo wiem ze nie było to ani w Naturze ani w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...