poniedziałek, 17 października 2011

Essence- Long lasting eye pencil



      Ostatnio w moim kuferku zagościły dwie nowe wysuwane kredki z firmy Essence, których nigdy wcześniej nie używałam- tylko przyglądałam im się z rezerwą. W końcu niedawno będąc w Douglasie (nie wiedziałam, że w Douglasie są pułki Essense!), wpadły mi znów w ręce. Tym razem postanowiłam je wypróbować. Kupiłam dwa kolory: 02- hot chocolate i 09- cool down. A oto moja opinia..:  



Plusy:
  • łatwo się rozprowadza
  • trzyma się bardzo długo
  • znajduje się w sztyfcie, więc nie trzeba jej temperować
  • ma ładne intensywne kolory 
  • niewysoka cena (6 zł.) 
  • dostępność kolorów 
Minusy:
  • jest dość miękka, więc należy jej używać ostrożnie i nie wysuwać za dużo aby nie złamać. :)

 
turkus- 09- cool down

Myślę, że jeszcze sprawię sobie czarną z tej serii, bo jestem z nich naprawdę zadowolona :) Gorąco polecam! 



Dostępne kolory:

- 01 Black Fever (czarny)
- 02 Hot Chocoloate (ciemny brąz)
- 05 `est La Vie (stalowy)
- 07 Easy Going (szmaragdowy)
- 08 Touch of Glam (fioletowy)
- 09 Cool Down (turkusowy)
- 10 Almost Famous (cielisty)
- 11 Go Wild (różowy).




~~Lila~~ 

17 komentarzy:

  1. A trzymają się na linii wodnej?

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie wysuwane kredki sa praktyczne i nie trzeba strugac to ich plus:)
    mam czarna fajan z avonu zreszta kredki z avonu wszystkie sa super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kredki Essence używam dosyć trwałe na taką niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie darzę sympatią kredek automatycznych .

    OdpowiedzUsuń
  5. mam brązową ;) ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie miałam okazji wypróbować automatycznych kredek - te zawsze będą mi się kojarzyć z przedszkolem lub wczesną podstawówką, kiedy to się miało takie cudaśne kredki ze zmienną końcówką - twardo pisały i się łamały :D
    Ale ta brązowa wydaje się być całkiem przyjemna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Automatyczną kredkę mam jedynie z Avonu i bardzo sobie ją chwalę :) A Z tych najbardziej podoba mi się turkusowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moze kiedys skuszę się na jakis kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam okazji wypróbować kredek automatycznych a chętnie wypróbowałabym wszystkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Turkus jest piękny! Jak mi się moja kredka Avonowa skończy to polecę po tą- wersja turkusowa i czarna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieski idealnie podkreśla Twój kolor oczek! cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ich jeszcze nie widziałam chociaż półki Essence oglądam z każdej strony... Hot chocolate mi się podoba
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja planuję w najbliższym czasie przetestować kredki kobo.
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię kredek. Mimo wszystko ten turkus bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe te kredki! ta niebieska bardzo pasuje do Twojego koloru tęczówki :) ja jakoś za bardzo nie potrafię malować oczu, wolę usta ;) ale nie wykluczone, że kiedyś spróbuję! Buziaki! miłego tygodnia :***

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...