piątek, 28 października 2011

Czas na maseczkę.. :)


                 Ziaja, maska anty- stres z żółtej glinki do każdego rodzaju skóry- po ciężkim dniu to świetny sposób na relaks. Wypróbowałam ją ostatnio i sprawdziła się naprawdę dobrze.:) Moja cera stała się bardziej promienna, poprawił się jej koloryt ( co spodobało mi się najbardziej), skóra była bardziej nawilżona i jędrna co sprawiło, że na następny dzień makijaż trzymał i prezentował się fantastycznie na mojej twarzy. Polecam.:)






~~Lila~~

10 komentarzy:

  1. fajne są te glinki, lubię też maskę różaną z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ją sobie kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię tą maseczkę :) Faktycznie jest relaksująca, ale to chyba każdy produkt tego typu tak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te maseczki :)
    U mnie również poprawił się koloryt skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używałam wczoraj nawilżającej z ziaji i też super ;) chyba wszystkie z tej serii są warte wypróbowania z tego co widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa, zamierzam kupić ;)
    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...