piątek, 21 października 2011

..Butterfly collection





Verona Products Professional - Butterfly Collection - należą raczej do średniej klasy cieni do powiek, przynajmniej z założenia. Bardzo nie lubię uprzedzeń ze względu na cenę, dlatego postanowiłam wypróbować dwa zestawy cieni z tej firmy. Są to:

  • LAVANTE (3g/ 2,99 zł.)- podwójne cienie matowe, różowy i szary. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów, wbrew pozorom idealnie do siebie pasujących. Po ich połączeniu makijaż jest niezwykle delikatny i estetyczny ze względu na matową strukturę. Po odpowiednim nałożeniu i wcześniejszym przygotowaniu powieki do makijażu, cienie trzymają się całkiem długo na oczach. Nie osypują się a także łatwo się je aplikuje. W tej kolekcji występuje szeroka kombinacja pięknych kolorów- występują też jako mono i trio.


  • ROXETTE (6g/ 5,99 zł.)-  zestaw 9 perłowych kolorów, w odcieniach szaro- niebieskich, ułożonych na kształt kwiatka. Te cienie troszkę łatwiej się osypują, ale są mocno pigmentowane. Kolory są intensywne i bardzo wydajne. Można je nakładać również na mokro- wówczas trzymają się dłużej. Są dostępne w wielu odcieniach. 







     Reasumując, można śmiało stwierdzić, że tanie nie znaczy złe. Absolutnie nie mówię, że te cienie jakością dorównują tym o wiele droższym, ale w obecnie panującym kulcie firmom typu Mac, warto czasem o chwilę refleksji i rozsądku :)



~~Lila~~

16 komentarzy:

  1. Mam cienie tej firmy i tez szykuje recenzje, bo nie sa one wcale takie zle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam nigdy o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też pierwszy raz widzę produkty tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zestawienie kolorów bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet lubię ten aparat ; P
    Będzie mi dziwnie jak mi go ściągną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam post dotyczący cienia Vollare, pare osób wyraziło swoje obawy dotyczące tego,że cienie są za tanie i mają "podejrzany skład", ale wg mnie to głupota (nie obrażając nikogo). Verona też ma całkiem niezłe cienie za niewielką cene

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez tak właśnie myślę, poza tym niektórzy musza po prostu wydać kupę kasy, żeby się poczuć ze kupili cos dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... no ja akurat nie widzę nic fajnego w tych cieniach (kolorki bardzo spoko), ale ich trwałość i utrzymanie się na powiece jest bardzo, bardzo krótka (przynajmniej w moim wypadku).

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubie butterfly - mialam kiedys jakis cien - kosztowal grosze i byl sswietny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez planuje ich recenzje u siebie:) polecam je

    OdpowiedzUsuń
  11. te podwójne cienie są świetne ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Te cienie z Lavante mają naprawdę ciekawe zestawienie kolorystyczne:) Róż rzeczywiście pięknie komponuje się z szarością. Kiedyś też miałam opory, by je ze sobą łączyć, ale jak zrobiłam takowy makijaż, to zmieniłam zdanie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...