środa, 26 października 2011

BIELENDA krem- gratan

50 ml., 12 zł.

          Zauważyłam, że kosmetyki z firmy BIELENDA stały się ostatnio bardzo modne. Nie miałam okazji wypróbować żadnego z ich produktów, dopóki nie otrzymałam w prezencie od siostry kremu ich produkcji. Jest to krem "Granat, idealna pielęgnacja", do stosowania na dzień i noc. Jest raczej lekki w swojej konsystencji, dobrze się wchłania, nawilża- ale dość delikatnie,a dodatkowo ma przyjemny zapach. Jeśli ktoś nie przepada za ciężkimi i tłustymi  kremami to zdecydowanie ten będzie w sam raz. Używam go często pod makijaż- teraz w chłodniejsze dni sprawdza się idealnie. Makijaż jest dużo bardziej trwały, a cera odpowiednio nawilżona i zregenerowana. :)


~~Lila~~

8 komentarzy:

  1. Jejjj, genialne opakowanie <3
    Nie widziałam nigdy ich kremów w takich opakowaniach ; o

    OdpowiedzUsuń
  2. opakoanie mega nawet nie wiedzialam ze jest taki krem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie widziałam tego kremiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemnie wygląda :) nie wiedzialam o jego istnieniu w ogole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie widziałam wcześniej tego kremu. Z bielendy testowałam tylko maseczkę do twarzy. Dziś zastanawiałam się nad kupnem kremu z Bielendy z aloesem. Jednak skład mnie trochę przestraszył. Był długi i szeroki :) Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opakowanie. Chętnie kupiłabym sobie taki krem ;) Pozdrawiam


    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mogę go polecić :) Bardzo dobry krem za rozsądną cenę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...