poniedziałek, 3 października 2011

BELL... szminka Creamy Shine





           W mojej małej kolekcji szminek miejsce znalazło się również dla przedstawicielki jakże dobrze wszystkim znanej marki- firmy Bell :)) Nie byłam do końca przekonana wybierając ten kolor i nadal nie wiem czy jest  dla mnie odpowiedni, ale szminka sama w sobie jest świetna. Ma wszystkie zalety jakie powinna zawierać przykładna pomadka :) :    
  • Opakowanie- podoba mi się bardzo bo nie jest takie    tandetne i pstrokate- raczej klasyczne
  • Konsystencja- delikatnie kremowa ale dobrze trzyma się ust i jest trwała 
  • Duża gama kolorów do wyboru
  • Przystępna cena (ok. 14 zł)
  • Przyjemny zapach (mi kojarzy się trochę z gumą rozpuszczalną Mambą :)) 
  • Waga szminki 4g 
  • Zdecydowanie polecam, ja pewnie kupię sobie jeszcze inne odcienie :) 


Nr 02 Creamy Shine



Dostępne kolory

20 komentarzy:

  1. bardzo łądny odcien:)
    mam podobną z maybelline

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek.. Lubię takie róże do policzków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor podoba mi się niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor. Mam podobną z Art Deco, no może troszkę ciemniejszą.

    Nie łamie się w niej sztyft? Zawsze jak kupuję tańszą szminkę to mam problem ze styftem który się rusza :/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, jak u mnie póki co jest wszystko ok ze sztyftem:) i myśle że będzie tak do konca bo szminka wygląda solidnie. Ale ja tez tego nie lubie jak się tak dzieje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba poszukam tych szminek .
    Szukałam czegoś co się nie błyszczy i ta szminka chyba jest taka właśnie trochę matowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor się wydaje bardzo fajny ;) pokaż jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. własnie próbowałam, ale jakoś mi nie wychodziło ze światłem :) no ale jeszcze spróbuję..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie kolorek bardzo podoba :) i opakowanie jakie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek jak dla mnie idealny :) uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest śliczny :) myślę Lili, że będzie do Ciebie pasował :) buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokaż na usteczkach :) Ładna szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie jestem przekonana do szminek, ale ten odcień wydaje się być dość delikatny.. podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o mój kolor! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jejuuu jaki cudowny kolooor. :D
    przepieknośliczny hahha.
    :D
    Pozdrawiam Cię. ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. no idealny kolorek wybrałaś :) to jest bardzo fajna seria, taka kremowa i połyskująca, sama mam, ale inny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...