niedziela, 16 października 2011

AVON ulubione kolory cieni ..


         AVON true colour- pink sands, to poczwórna paletka cieni z klasycznymi kolorami do makijażu codziennego w odcieniach różu i brązu. Zamknięte są czarnej kasetce- o według mnie ładnym i estetycznym wyglądzie. Powiem Wam szczerze, że nawet nie spodziewałam się, że tak bardzo je polubię, ponieważ generalnie mam dystans do kosmetyków z firmy Avon od kiedy kupiłam u nich kilka bubli. Tym razem jednak nie żałuję...:) 



Jak widać już na zdjęciu po ilości zużycia,  korzystam z nich dosyć często. Bardzo dobrze się je nakłada (a nie wszystkie cienie lubią trzymać się pędzelka). Najbardziej jednak podoba mi się to, że mają specyficzną barwę- tj. balansują pomiędzy cieniami perłowymi a matowymi. Nie można ich jednoznacznie zakwalifikować do jednej dziedziny. 



Ważne jest, że poza ładnym wyglądem, są tez dość wytrzymałe i nie takie drogie- ja w promocji zapłaciłam za nie około 19 zł. Mam nadzieję, że przed Świętami znów będą w promocji, to wtedy kupię jeszcze inne odcienie, bo naprawdę warto.:)! 



~~Lila~~ 

12 komentarzy:

  1. Mam tą samą paletkę, ale szczerze mówiąc nie przypadła mi do gustu. Mam wrażenie, że cienie są bardzo słabo napigmentowane i muszę się namęczyć aby było je widać na powiece :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo ładnie, ale ja za avonem nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  3. paltka ma bardzo ładne kolory, ja narazie mam cos podobnego, ale własnie planuje zakup tych ze z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama jej używa.
    Po dłuższym czasie cienie robią się "tępe" , ciężko je się nakłada i są słabo napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię te cienie. Avon ma dobrej jakości kolorówkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się podoba ta paletka. :) Mam inną z tej serii i uważam, że ma dobrą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jedną paletkę i nie jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam i nie wiem jakie są cienie z Avonu ;) Justynko, a gdzie swatche?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie się od dawna zastanawiam czy warto kupić sobie te cienie z avonu, ale fajnie, że umieściłaś taką recenzję:) Bardzo przydatna. Czyli mówisz, że warto, no to i ja się skusze na jakąś paletkę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj chyba następnym razem :D:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Czaiłam się na ten kolor :) Jak na razie mam Purple Haze i Denim Blues :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...