poniedziałek, 24 października 2011

ASTOR soft sensation lipstick



    
         Ostatnio przy kasie zakupiłam zupełnie przypadkowo szminkę firmy ASTOR- Soft Sensation o numerze 111, ponieważ była jedną z ostatnich wyprzedawanych sztuk z całej serii w sklepie. Cena z 29 zł. została przeceniona na ok. 13 zł., dlatego się nią zainteresowałam. Nie wiem czy zwróciłabym na nią specjalną uwagę przy normalnej cenie, która wg. mnie była trochę za wysoka.. Nie do końca byłam przekonana jeśli chodzi o ten kolor, który waha się w odcieniach między zgaszoną czerwienią a koralem,.. no ale czasem warto zaryzykować i spróbować nowych rzeczy. 
     No i strzał w dziesiątkę! Szminka okazała się fantastyczna. Kolor nie jest tak jaskrawy, czego się obawiałam na początku, a jego aksamitna konsystencja pozostawia usta nawilżone i przyjemnie gładkie. Bardzo ją lubię, przyda się w sam raz na jesienno- zimowe dni. Nawet opakowanie bardzo przypadło mi do gustu, które myślę że prezentuje się bardzo elegancko. 
      Jedyny minus to oryginalna cena, ale w promocji jak najbardziej się opłaca. :)
 


~~Lila~~

13 komentarzy:

  1. No nie ma ; /
    W notce wypisałam wszystkie miejscowości w których jest . : /

    OdpowiedzUsuń
  2. Za 13z to niezła okazja :) a kolorek wydaje sie bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten puszek obok pomadki :) Kolor niezły :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 13 zł to naprawdę niewiele jak na szminkę z Astora. A gdzie wyprzedawali? W Rossmannie, Naturze, Superpharmie?:) Wg mnie kolor jest całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nie, w żadnym z tych sklepów, to była taka mniejsza drogeria. lubię takie małe sklepiki, często są fajne promocje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, no naprawdę zjawiskowy kolor.:D
    kurczę, ja jednak jakoś nie jestem przekonana do szminek, wolę błyszczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo ładny, aczkolwiek mam uraz do kosmetyków Astor. Kojarzą mi się one z produktami dla babć :<

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...