wtorek, 20 września 2011

Wella Pro Series Volume

Cena 17 zł.
       Jako że moje włosy nie należą do najgęstszych- a co za tym idzie brakuje im objętości- od dłuższego czasu poszukiwałam odpowiedniego szamponu który w jakiś sposób nadał by im pożądanej objętości.:) Niedawno będąc w Rossmanie moją uwagę przykuł szampon z firmy Wella, który oczywiście postanowiłam wypróbować:), no i nie rozczarowałam się.. .Włosy rzeczywiście sprawiają wrażenie gęstszych, są delikatnie niesione i dobrze się układają. Zdecydowanie polecam ten szampon, jeśli mamy cienkie i przyklepane włosy. Należy jednak pamiętać o używaniu odżywki podczas stosowania tego szamponu, ponieważ na dłuższą metę stają się zbyt szorstkie co utrudnia ich rozczesywanie.. 
Pełna nazwa - Wella Pro Series Volume Szampon Do Włosów 500 ml.  

4 komentarze:

  1. Ja Ci kochana polecam szampony z firmy LUSH, a szczególnie NEW, KARMA KOMBA, SEANIK. Szampony te super oczyszczają włosy, są mega wydajne. NEW unosi włosy :D jestem z tych szamponów naprawdę bardzo bardzo zadowolona :) możesz je kupić na allegro za ok 35 zł+ ok 7/8 zł dostawa = 42/43zł. Jeden taki szampon starcza mi na ok. 4-5 miesięcy przy moich długich włosach (mam do pasa).

    OdpowiedzUsuń
  2. jak skończę ten to pewnie się rozejrzę za tym :)ale nie znam szczerze mówiąc szamponów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serca polecam Ci te szamponiki :) zostawiam Ci linka do allegrowicza, który je sprzedaje :)Pan Robert jest przesympatyczny i pomocny :) ja tylko u niego kupuję :) http://allegro.pl/lush-szampon-szampony-w-kostce-12-rodzai-nowosc-i1827565166.html
    Myślę, że nie będziesz żałować ich zakupu :)
    A tu link do recenzji NEW :http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=32193
    2 link do KARMY KOMBY http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=38892

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki wielkie!;) w takim razie chyba spróbuje :):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...