piątek, 16 września 2011

ULUBIONE PERFUMY...

           Coco Chanel mawiała, że kobieta bez perfum to kobieta bez przyszłości, :) dlatego ja zadbałam o to aby zawsze w mojej kolekcji kosmetyków były przynajmniej dwie buteleczki perfum. Dodają kobietom charakteru i pewności siebie. Dlaczego przynajmniej dwie...? Ponieważ moim zdaniem każda kobieta powinna mieć dostęp do różnorodnych zapachów, nie tylko ze względu na to że używanie jednego mogłoby ją znudzić, ale też po to aby dopasować je do swojego nastroju i okazji do wyjścia. Jeśli chodzi o mnie to uwielbiam eksperymentować z perfumami (mam to chyba po mojej mamie:))  ale zawsze staram się kupować takie, które wiem że na pewno zużyję. Obecnie korzystam z trzech fantastycznych zapachów:
  • Moim numerem jeden są perfumy Calvin Klein Eternity Moment. Dostałam je w prezencie, ale widziałam że kosztują około 125 zł. Pachną bardzo elegancko, a co najważniejsze nie są duszące (bo takich nie znoszę).:) Jeśli ktoś lubi świeże i ekskluzywne zapachy to zdecydowanie polecam.  Buteleczka zawiera 100 ml., ale są też o pojemności 50ml.




  •  Coty- Pret a Porter.  Jest to chyba najbardziej znany zapach firmy Coty. Stary dobry i sprawdzony- takie opinie można znaleźć na jego temat wszędzie :) Ja osobiście uwielbiam ten zapach, używam go na co dzień i myślę, że zawszę będę do niego wracać. Znajduje się na pograniczu tanich i markowych perfum, co powoduje, że jest dostępny praktycznie dla każdego. Zapach jest całkiem trwały i przy tym bardzo rześki z nutą kwiatowo- cytrusową. Lubię zapachy, które nawet lekko zakrawają na męskie :), a ten właśnie do nich należy. Cena 70 zł., 100 ml. 




  • Kate Moss to perfumy o zdecydowanie bardziej kobiecej nucie w której skład wchodzą min. róża, magnolia, konwalia, piwonia, kwiat pomarańczy i niezapominajka. Zapach jest śliczny i lekko słodkawy, dlatego używam go tylko od czasu do czasu, ale w małej ilości pachnie wyjątkowo romantycznie. Cena 79zł., 50 ml. 
  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...