wtorek, 13 września 2011

To pocieszające, że istnieją jeszcze kosmetyki, które są tanie i zarazem bardzo dobre. Za takie właśnie uważam mianowicie niektóre z produktów firmy ZIAJA. Szczególnie przypadły mi do gustu mleczko do demakijażu oraz tonik z wyciągiem z ogórka. Działają kojąco na podrażnioną skórę, pozostawiając ją świeżą o przyjemnym zapachu, a przy tym doskonale ją nawilża i ujędrnia, jednocześnie lekko ją rozjaśniając. Myślę, że to właśnie  jest cały sekret tego specyfiku- świeży i przyjemny zapach z rozkosznym uczuciem chłodu. Ma się wrażenie, że przed chwilą zmyło się maseczkę z ogórków :). Widziałam, że wiele dziewczyn chwali bardzo ten produkt, więc zapewne nie jest to przypadek. Szczerze mówiąc inne zapachy, przynajmniej wg mnie, nie są już tak atrakcyjne jak właśnie ten. Dodatkowym plusem jest cena która waha się w granicach 5 zł ( a jestem przekonana, że kupiłam go nawet trochę taniej), bo uważam, że duży wydatek na specyfiki do demakijażu jest zbędny. :) 

4 komentarze:

  1. Mnie z Ziaji tonik aloesowy mega uczulał :/ masakra jakaś :/ na szczęście znalazłam swój ukochany tonik bez żadnych konserwantów, barwników itd itp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem tak niestety jest, mi po tym na szczęście nic nie było, ale raz też trafiłam na taki, po którym miałam zaczerwienienia na skórze- tyle miał alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię tą serię. Aż się dziwię, że jej dawno nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja była kiedyś moim numerem 1 - potem poznałam inne firmy, testowałam różności ale do tej pory chętnie wracam do ich toników. W tym samym przedziale cenowym są kosmetyki, które lepiej oczyszczają, Ziaja jednak i tak radzi sobie z tym dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...