środa, 21 września 2011

Szybkie zakupy :)

    
Witam Was! Oto kilka z moich dzisiejszych łupów. :) Jestem pewna, że każdy z tych produktów doskonale znacie, więc nie muszę ich przybliżać. Szczególnie zadowolona jestem z zakupu pędzelka do makijażu z firmy Pierre Rene- Professional. Już go wypróbowałam i od razu widzę, że będę z niego zadowolona :), cienie nakłada fantastycznie, nie jest sztywny i szorstki, a co najważniejsze nie osypuje się. Kosztował jakieś 12 zł, wiec jest nawet ok.:) 


    W oczy wpadło mi także mydło w płynie Palmolive aquarium :) pewnie ze względu na jego malownicze opakowanie. Zapach też jest przyjemny- bardzo świeży i delikatny:) 


     I oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wypatrzyła jakiegoś drobiazgu :) Może gumki z kokardkami są zbyt dziecinne dla 24- latki ale co tam... :D :P

8 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że ta firma ma pędzle. Są dobrej jakości?

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie tak :) ale jeszcze zobaczymy jak będzie po dłuższym czasie używania..

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie można dostać taki pędzelek? Były też inne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Były:) np do pudru i różu, fajne są:) ja kupiłam w jakiejś mało znanej drogerii w galerii u siebie w Rzeszowie, ale myślę, że w wielu miejscach można je znaleźć tylko trzeba dobrze poszukać:):) może w naturze będą..

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy a gumki przesłodkie :)!

    Obserwuję :)i dziękuję za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na małe rozdanie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. E tam, ja też lubię kokardki, są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiechnęłam się sama do siebie, bo sama mam słabosc do kokardek i tego typu pierdółki zawsze wpadają w moje ręce, a potem zastanawiam się czy nie jestem na to za stara;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...