poniedziałek, 19 września 2011

PAESE ...Korektor antybakteryjny


Jeszcze nigdy nie miałam korektora z tej firmy, ale przyznam się, że czasem lubię  poeksperymentować i wypróbowywać nowe specyfiki :), dlatego bez wahania skusiłam się na niego, gdy tylko zobaczyłam go w sklepie. Po przetestowaniu powiem, że wyjątkowo podoba mi się jego formuła ponieważ łatwo się go nakłada, kryje bardzo dobrze, tuszuje wypryski i przyspiesza ich gojenie, a do tego ma ładne odcienie, które idealnie dopasowują się do moich podkładów- jednym słowem w sam raz dla mnie;) A jak wasze wrażenia na temat tego produktu?:) i jakie macie swoje sprawdzone korektory? :)   
Cena 17,90 zł. 

3 komentarze:

  1. Po przeczytaniu tak dobrej recenzji sama mam ochotę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może kiedyś wypróbuję, ale na razie brak funduszy :(
    obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można w Polsce kupić produkty tej firmy? o.O

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...