czwartek, 22 września 2011

PAESE cień..


Coraz bardziej zaczynają podobać mi się cienie i z firmy Paese..:) , ostatnio w sklepie znalazłam ładny i delikatny odcień, który idealnie pasuje do robienia lekkiego makijażu na co dzień. Nakładając go oczy wyglądają naturalnie i czysto upodabniając się do koloru naszej skóry. Jak dla mnie jest fantastyczny, również trzyma się długo i jest niezawodny- czyli nie da się przesadzić ;)! Mój odcień to 605 Kaszmir. :):) Może znacie jeszcze jakieś fajne kolory?;)

6 komentarzy:

  1. Ja nie znam tych cieni w ogóle, nawet nigdy ich nie spotkałam. Ale prezentują się fantastycznie i widzę, że warto byloby je sobie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie są takie drogie, więc dodatkowy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcień! :) są dostępne we wszystkich drogeriach, czy tylko w jakichś wybranych? :)

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. w większości :) ale np w Rossmanie nie widziałam raczej.. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. DZiekuje :)

    Ja nigdy w sumie nie mialam nic z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię cienie tej firmy;) na pewno zainwestuję w kolejne kolory

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...