niedziela, 11 września 2011

Moje ulubione szminki..

Witam serdecznie. Na początek postanowiłam przedstawić kilka moich ulubionych szminek, których mam już całkiem sporą gromadkę :) Najczęściej kupowane były spontanicznie, bo wychodzę z założenia, że najlepsze zakupy to te z przypadku :)

  • Jako pierwsze wymienię szminki firmy INGLOT, które cenie przede wszystkim za delikatną konsystencję i przyjemny zapach. Nie wiodą jednak prymu wśród trwałości, ale dodając do pozostałych plusów jeszcze niezłą cenę, to stanowią one atrakcyjny produkt, w który watro zainwestować. Moje ulubione kolory to nr 135, 31 i 230, które dodatkowo zawierają witaminę E.  




  • Drugą, już niestety dużo droższą jest szminka firmy LANCOME. Warto ją za to nabyć, jeśli ktoś oczekuje długotrwałego efektu na ustach oraz rewelacyjnych kolorów, które w każdym świetle prezentują się fantastycznie. Model- Camisole.     






  • Kolejną, niedawno odkrytą przeze mnie pomadką, jest REVLON, nr 647 Coral Berry. Kupiłam ją na przecenie w Douglasie za 29, 90, więc szczerze mówiąc nie wiem jaka jest jej cena normalna, ale mimo wszystko uważam, że jest świetna, ma wesoły kolor, całkiem nieźle się trzyma a w dodatku dobrze się ją rozprowadza. 









  •  RIMMEL błyszczyk Vinyl Max- szczerze mówiąc nie często używam błyszczyków, ponieważ za nimi specjalnie nie przepadam, ale przyznam że ten sprawdza się nieźle. Po pierwsze ładnie i naturalnie wygląda na ustach, a po drugie nie jest tak klejący jak inne błyszczyki. Dodatkowo mogę zapewnić, że wystarczy nanieść niewielką ilość aby był wystarczająco widoczny co wydłuża czas jego używania. 

8 komentarzy:

  1. Moje ulubione pomadki są z firm: MAC, Lancome, Dior :)niestety cena ich jest masakryczna jak na pomadki :/ ale za to jakość fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diora niestety nie znam, ale myślę, że kiedyś trzeba się szarpnąć i spróbować.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, a co do firmy Lancome to jakie polecasz od nich pomadki? konkretnie chodzi mi o nazwy? ja szukam w kolorze NUDE coś.. aczkolwiek może być nude zachodzący na róż, a także i na beż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To też i moje ulubione kolory :) z odcieni nude polecam szminkę Le Rouge Absolu- 269 Sables d`Or, to jest raczej delikatny odcień, ale ma za to nawilżającą konsystencję. W odcieniu różu zdecydowanie lepsza będzie z serii L'Absolu Nu kolor 311 Pale Petal i ta myślę, że byłaby lepsza :) to jeszcze zależy oczywiście od cery, koloru włosów itd :) szkoda, że nie są troszkę tańsze, bo bardzo ładnie się trzymają na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słońce można je kupić na allegro taniej :) mam swoich sprawdzonych sprzedawców :) jeden z nich ma nick "alohaa2011" w 100% kosmetyki są nowe, świeże, oryginalne :) jestem wizażystką od ponad 5ciu lat i kupuję kosmetyki tylko i wyłącznie wtedy kiedy mam pewność, że towar jest oryginalny itp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie muszę spróbować :) mimo, że nie mam przekonania do kupowania kosmetyków z allegro, ale w tym wypadku warto :)dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. No coś Ty nie ma za co :) Trzeba sobie pomagać :) kobieca solidarność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam , bardzo profesjonalna recenzja , dzieki!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...