wtorek, 13 września 2011

MOHITO - ulubione torebki

Już od jakiegoś czasu śledzę kolekcje ubrań i dodatków firmy Mohito. Marka przypadła mi do gustu przede wszystkim przez swoje proste i eleganckie fasony, które w sam raz odpowiadają moim preferencjom- praktycznie zawsze można znaleźć tam coś odpowiedniego. To samo dotyczy torebek. Oto kilka które szczególnie przypały mi do gustu, a część zagościła i w mojej szafie :) Solidnie uszyte, z zameczkami (co dla mnie jest ważne aby drobne przedmioty nie walały się po całej torbie), w dodatku mają ładne kolory i wygodnie się je nosi.



Mała, pikowana torebka zapinana na suwak. Na długim, do połowy przeplatanym pasku. Wewnątrz niewielka kieszonka i przegródka na telefon. Wysokość: ok. 14 cm. Szerokość: ok. 20 cm., cena - 59, 99 zł
Od siebie dodam, że wbrew pozorom jest całkiem pojemna, a z tego co pamiętam dostępny jest jeszcze kolor pomarańczowy. :)











Pikowana, lakierowana torebka. Rączka z łańcuszka przeplatanego lakierowym paskiem. Zapinana na suwak. W środku wykończona kolorową podszewką, z kieszonkami na telefon i dokumenty. Wymiary: szerokość: 39 cm; długość: 32 cm, głębokość: 13 cm. Kosztuje 99, 99 zł (ja ją kupiłam za dużo mniej na jakiejś wyprzedaży). Wygodnie się ją nosi i muszę powiedzieć, że jest bardzo trwała- po wszystkich przejściach łącznie z upychaniem na siłę rzeczy i rzucaniem po podłodze, wygląda jak nowa i niezmiennie gustownie.






Duża, usztywniana torba, zapinana na suwak. Wewnątrz dwie, duże kieszenie zapinane na suwak oraz przegródki na dokumenty i telefon. Myślę, że nadaje się w sam raz na jesień, świetnie wkomponuje się zarówno do eleganckiego stroju, jak i do  bardziej luźnego, kolor idealnie pasuje do jeansów .Wysokość: ok. 27 cm. Szerokość: ok. 33 cm. Cena 119, 99 zł 

4 komentarze:

  1. Najbardziej z tych 3 podoba mi się ostatnia :) wiadomo o gustach się nie dyskutuje ;) powiem Ci, że potrafisz dobrze recenzować i za to duży plus :) piszesz do rzeczy, a nie owijasz w bawełnę tak jak niektórzy.. ;) miło się Ciebie czyta :)robię to z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe dziekuję, bardzo mi miło :):) a Ty prowadzisz może swojego bloga??

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, nie prowadzę swojego bloga :)czasami jestem tak zabiegana, że nie miałabym czasu pisać notek :D ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...