niedziela, 25 września 2011

Maski do włosów- LOTON PRO VIT i PANTENE PRO - V

  • LOTON Pro Vit - maska regenerująca z jedwabiem- to dobre rozwiązanie dla osób, które chcą wzmocnić włosy po intensywnym używaniu wszelkiego rodzaju specyfików w codziennym utrwaleniu fryzury. Zawiera min. jedwab, który otula  włosy warstwa ochronną. Nakłada się ją na jakieś 2, 3 minuty na mokre włosy. Producent zapewnia, że po użyciu produktu włosy będą miękkie gładkie, sprężyste i lśniące. Miękkie i sprężyste faktycznie są, gładkość natomiast mogła by być trochę lepsza, a o lśniących włosach raczej możemy zapomnieć. Generalnie produkt nie jest zły, tylko raczej trzeba go używac dużo i regularnie, żeby były widoczne efekty. :) A i jeszcze jeden minus- zapach nie jest jego mocną stroną. Jest trochę "chemiczny" i kojarzy mi się bardziej z farbą do włosów niż z lekką odżywką. 

Cena- 10 zł.,  125 g


  •  PANTENE PRO- V- maska do włosów Zdrowy Kolor- to 3 minutowa maska nazwana przez producenta niebagatelnym określeniem "metamorfoza". :) Rzeczywiście określenie jest trafne, ponieważ pierwszy raz po użyciu maski moje włosy są świetnie odżywione, bardzo sprężyste a przy tym nie stłuszczone następnego dnia.:) Zawsze ostrożnie podchodzę do zapewnień na opakowaniach, że dany produkt "wydobędzie blask i piękny kolor z włosów po farbowaniu", jednak tym razem faktycznie to się sprawdziło- włosy rzeczywiście ładnie się błyszczą, są miękkie i wyglądają na bardzo zdrowe oraz lśniące, rewelacja! :) Zdecydowanie polecam. Jeszcze nie wiem jak inne produkty z tej serii, ale na pewno je wypróbuję.:)
Cena 17 zł.,  200 ml

8 komentarzy:

  1. Na pewno spróbuję tej z Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś zamieścić skład ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w trakcie używania Dove Hair Fall Control i powiem Ci, że u mnie działa :) jestem bardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj skład jest strasznie długi ale obiecuję, że następnym razem napiszę:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pantene to moja ulibiona firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ;)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej używałam Pantene serie regeneracja coś takiego. Włosy były cudowne, ale przeraził mnie skład tyle tam było chemii. Po mimo to zaciekawiła mnie ta maska z Pantene.

    Osobiście polecam olejki z Indii : kokosowy i Sesa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...