poniedziałek, 26 września 2011

LUMENE Natural Code

Cena ok. 24 zł, ale ja zapłaciłam 19 zł. na promocji :)
         Witam Was Kochane !:) Postanowiłam powiedzieć Wam dzisiaj parę słów na temat jednego z moich ostatnio niezawodnych tuszów do rzęs, który uratował mnie rano, gdy w pospiechu zbierałam się do wyjścia w ekstremalnie krótkim czasie ;) A oto przedmiotowym bohaterem jest tusz z firmy Lumene o wdzięcznej nazwie Natural Code, który zakupiony został przeze mnie jeszcze na wakacjach gdy w spiekocie dnia szalałam
z siostrą na zakupach :D 
        Naprawdę zawsze mam problem z tuszami  do rzęs i nigdy nie stosowałam jednego sprawdzonego, dlatego wciąż poszukuję.. ale ten chyba zagości u mnie na dłużej. Rzęsy wyglądają naprawdę bardzo ładnie i naturalnie. Jest to tusz wydłużający i muszę powiedzieć, że faktycznie staje na wysokości zadania, ponieważ faktycznie wyglądają na bardzo długie, jednocześnie zachowując swoja naturalność. Nie osypuje się, a przede wszystkim ma świetną szczoteczkę, która jest tak gęsta, że praktycznie każda rzęsa jest rozczesana osobno- a to właśnie lubię najbardziej! Jak dla mnie zdał egzamin (a przynajmniej wstępny:))- wiadomo, że istnieją produkty droższe i bardziej luksusowe, które zapewnią  jeszcze lepszy efekt, jednak ja uparcie zachęcam do spróbowania. :) 

5 komentarzy:

  1. ja mam swojego ulubieńca z Bell :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tusz :) chociaż mi zależy bardziej na pogrubieniu :) Jaka cena ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukam jeszcze swojego tuszu idealnego : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena jest pod pierwszym zdjęciem napisana :) ok 24 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się tutaj też podoba i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...