sobota, 24 września 2011

Kolczyki..

                  Zawsze mam problem z tym, jak przechowywać drobne kolczyki by ich nie pogubić i łatwo odszukać gdy w pośpiechu zbieram się do wyjścia. Te bardziej eleganckie trzymam w swoim specjalnym kuferku, natomiast drobniejsze w...... szufladce przeznaczonej na sztućce.. :D Tak tak.. :D Znalazłam takie cudo w sklepie gospodarstwa domowego i pomyślałam, że świetnie będzie utrzymywało porządek przez swoje przegródki. No i sprawdziło się świetnie- teraz przynajmniej nie przesuwają się, mają swoje miejsca a ja szybciej mogę je odnaleźć. Kosztuje grosze, a jaka satysfakcja ! :):)




13 komentarzy:

  1. świetny pomysł!:) też muszę o tym pomyślec, bo zwykle gubie gdzieś swoje grobiazgi. Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę powiedzieć że bardzo zaciekawił mnie ten podkład astor
    Zapraszam
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam od męża własnoręcznie przez niego zrobiony drewniany kwiatek, w którym trzymam większość biżuterii - nie mam jej dużo :D Ale za to nie mam gdzie trzymać biżuterii, którą sama robiłam niedawno :D Jakbyś była zainteresowana nowymi kolczykami, wisiorkami, bransoletkami handmade to daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł, ja swoje trzymam w większych szkatułkach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chcesz, to mogę Ci wysłać zdjęcia na mail :) Trochę mi tej biżu jeszcze zostało :D Miałam kiedyś photoblog, ale później już tyle tego narobiłam, że w sumie nie pamiętałam, które zdjęcia wrzuciłam, a których nie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i jaka kolekcja! :)) Sama mam łącznie 5 dziurek w uszach i nie mam tyle kolczyków ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bloga wrzucę kilka fotek biżu i swojego kwiatka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale masz fenomenalne kolczyki:) napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra ta twoja kolekcja super masz kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł ;) widze, że mamy podobny gust jeżeli chodzi o kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysl:) sliczne kolkczyki:)
    Ja swoje przechowuje teraz na paletce takiej jak w sklepach jest miejsce na 50 wiec jeszcze troszke mi brakuje:)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie,rowniez obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice :) I have lots of boxes for my earrings , necklaces , etc .. That's the way you keep it all .. " at sight " :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...