poniedziałek, 12 września 2011

JOKO SMOOTTH & LIGHT

      

       To jest chyba moje odkrycie roku! :) Jakiś czas temu natrafiłam na podkłady firmy Joko i nie zawahałam się ich wypróbować. Zdecydowałam się na serię smooth&light czyli matowy podkład, świetnie dopasowujący się do koloru skóry. Ja nakładam go aplikatorem do podkładu, wtedy jeszcze lepiej prezentuje się na twarzy, ale i bez tego rozprowadza się idealnie bo co najważniejsze nie robi smug i kryje świetnie. Buzia jest gładka i delikatnie rozświetlona.  Trzeba przyznać, że dzięki niemu makijaż trzyma się bardzo długo i nawet po całym dniu wygląda świeżo. Produkt otrzymał nawet nagrodę Prix de Beaute 2009 "Najlepszy kosmetyk roku". Polecam! Jego cena to około 30 zł.    

4 komentarze:

  1. o jedną literkę "T" za dużo w tytule, z góry przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego podkładu :) osobiście używam podkładu z firmy Make Up For Ever HD Foundation w kolorze 117 :) jestem nim zachwycona :) niestety cena odstrasza.. w sephorze jest po około 200zł, a na allegro u moich sprawdzonych sprzedawców można go już kupić za 100zł :D jest różnica, co nie? :) Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego podkładu nie znam, ale pewnie jest świetny :) to rzeczywiście duża różnica, ale ja też już trafiłam kilka razy na ogromne różnice w cenach. Najlepiej robić zakupy w jakiś małych sklepikach- zawsze są niższe ceny :) Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten podkład w swojej kolekcji. Jednak u mnie się nie sprawdził. Zapach ma taki dziwny. Jak spalona skóra po solarium. Nie dawno go użyłam i od tygodnia walcze z uczuleniem na czole. Obstawiam, że pewnie się zestarzał...( pare miesiecy leżał nie urzywany)Jednak dam szanse podkładą joko z innej serii

    Osobiście polecam podkład Lili Lolo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...