wtorek, 20 września 2011

Joko cień...


           Wiem, że cienie z firmy Joko mają sporo swoich zwolenniczek i ja w gruncie rzeczy również bardzo lubię tą firmę, ale tym razem nie jestem zbyt zadowolona ze swojego zakupu.. Chodzi konkretnie o serię Universe, czyli wypiekane, perłowe cienie do powiek. Z założenia mają wyglądać na wyjątkowo atrakcyjne i trwałe, jednak według mnie są po prostu słabe.. Nakładałam go dość sporo, a i tak po jakimś czasie w ciągu dnia zauważyłam, że po prostu jest ledwo widoczny, a po jakimś czasie prawie całkiem się rozciera. Nie ma chyba nic gorszego jak nietrwałe cienie.. Chyba tylko Drogie i Nietrwałe cienie.. :);) Właściwie te do najtańszych nie należą, a już na pewno ich cena nie jest proporcjonalna do jakości. Pudełeczko ma sprawiać wrażenie luksusowego i bajeranckiego ale jak dla mnie jest trochę duże, mało poręczne i kiczowate.

Cena  21,00 zł

W moim odczuciu efekt nałożenia cienia Joko J310 jest porównywalny do o wiele tańszego sypkiego cienia z firmy Bell nr 11, a nawet zaryzykowałabym stwierdzeniem, że z Bell był znacznie trwalszy. Łatwiej się go nakłada i już naprawdę niewielka ilość wystarczy aby cień był doskonale widoczny. Może to była kwestia jakiegoś słabego koloru, ale naprawdę trochę się rozczarowałam. Polecam za to sypkie cienie z firmy Bell, które mimo wszystko są niezawodne i ponad połowę tańsze.  

Cena 9,00 zł


5 komentarzy:

  1. Mi podoba się to opakowanie, ale skoro takie cienkie te cienie to nie kupię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie lubiłam JOKO. Czy ten cień z bell też jest perłowy czy ma jakieś inne wykończenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. ten, który pokazałam z tej serii też jest perłowy, róż praktycznie jest identyczny jak ten z Joko:) w efekcie wyglądają tak samo, tylko że bell są sypkie w zakręcanych pudełeczkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie ten róż wygląda, ale szkoda, że kiepsko u niego z trwałością

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeees!! Tan cień jest cudowny!! ::D:D Oczywiście obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...