poniedziałek, 12 września 2011

Jedwab do włosów.. moja recenzja

       Od jakiegoś czasu poszukuję czegoś na moje wysuszone lakierem i suszarką końcówki włosów, dlatego pod lupę poszło kilka buteleczek z jedwabiem. Najlepiej nakładać go na włosy mokre, zaraz po umyciu. Nie polecam używać go jeśli ma się tendencję do nadmiernego przetłuszczania włosów- chyba że w małej ilości i na same końcówki. Oto kilka z przetestowanych produktów:


  • BIOSILK- jego głównym plusem jest to, że po użyciu włosy nie wyglądają na tłuste (co często dzieje się po użyciu innych tego typu produktów, a przynajmniej na moich włosach). Włosy są miękkie, lekkie, delikatnie wygładzone, jednak to wszystko...nie regeneruje naszych zniszczonych włosów na dłużej, dlatego uważam, że efekt jest ulotny. Jego cena to, około 4 zł ( mała buteleczka 15ml).    



  • JOANNA-  niektórzy uważają, że jedwab tej marki jest lepszy od jego odpowiednika z firmy Biosilk, jednak moja opinia jest wręcz odwrotna. Absolutnie nic nie zrobił on dla moich włosów, poza ich stłuszczeniem. Włosy ani nie są bardziej miękkie, ani łatwiejsze     w rozczesywaniu, jedynie zapach może jest przyjemny i delikatny. Natomiast główny plus tego produktu to duża buteleczka z wygodnym dozownikiem, co jednak i tak nie sprawi, że popełnię znów ten błąd kupując go :)(cena ok. 13 zł,  30 ml)



  •  CHI - najlepszą propozycją wg mnie jest jedwab firmy CHI- jest niedrogi, cenowo podobny do tego z firmy Biosilk. Bardzo ładnie wygładza włosy, a przy tym nie przetłuszczając ich. Ma przyjemny zapach i wystarczy już kropla aby nanieść wystarczającą ilość na włosy. Efekt ten utrzymuję się dłużej niż po użyciu innych preparatów, pozostawiając włosy mocniejsze i bardziej sprężyste. Zdecydowanie polecam i zachęcam do stosowania.:)(koszt ok. 4 zł, 15 ml)

5 komentarzy:

  1. Ponoć w ogóle nie powinno się używać jedwabiu do włosów, bynajmniej tak moja fryzjerka mówi, ale słyszałam też to na YT. Lepsze byłoby chyba jakieś serum do włosów :) kochana jakich masek i odżywek do włosów używasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. musze też sprobować tego jedwabiu, tylko jakos wczesniej nie znalazłam tego w sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj właśnie byłam u fryzjerki i poleciła mi odżywki z L'Oreal, ale już kiedyś je miałam i nie były dobre. Dobra odżywka jest z Biosilka, a dziś kupiłam Maskę z Pantene Pro-V "Zdrowy Kolor", zobaczymy co z tego wyjdzie :) po farbowaniu trochę mi się poniszczyły więc myślę, że ta będzie dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ten jedwb z CHI kupiłam kiedys od fryzjerki:)z tego co wiem jest chyba tylko w sklepach fryzjerskich:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...