środa, 28 września 2011

INGLOT -cienie

              
            Dzisiaj będzie króciutko :) Nie ukrywam, że bardzo lubię firmę Inglot. Nie tylko ze względu na świetną jakość i bogatą ofertę ale też trochę, ze względu na lokalny patriotyzm, ponieważ pochodzi on z Przemyśla a ja mieszkam stosunkowo niedaleko:), więc pewnie sporo będę pisać o jego produktach :) Ale do rzeczy... przedstawiam Wam dzisiaj moje dwie ulubione, potrójne paletki z cieniami, które wiem już, że będę starała się zawsze uzupełniać w swojej kolekcji. Są to cienie uniwersalne, których używam najczęściej do makijażu codziennego. Jak dla mnie są to kolory, które pasują do każdego typu cery, koloru oczu i włosów. Po prostu je uwielbiam!:) i mimo, że mam je już od dłuższego czasu nie znudziły mi się, tak samo jak robienie nimi makijażu. Szczerze polecam te kolory- wyglądają bosko! :)





OD LEWEJ:   DELIKATNY RÓŻ  (NR 356),  ŚRODKOWY- OSOBIŚCIE MÓJ ULUBIONY ODCIEŃ MATOWY(NR 358)JEST PO PROSTU CUDNY!! I PO PRAWEJ  BROKATOWY  (NR 462) 



OD LEWEJ: PODOBNY RÓŻOWY ALE TYM RAZEM BROKATOWY (NR 488), W ŚRODKU PIĘKNY ZŁOTY KOLOR( NR 456) I OSTATNI PO PRAWEJ- CIEMNY INTENSYWNY BRĄZ Z BROKATEM( NR 145) 

15 komentarzy:

  1. takie dzienne kolory, chodz osobiście wolę mac'a;)
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie waże czy zwykły róż , czy brokatowy ważne że róż :) Bardzo fajne paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki :) Ja też muszę moją kolekcję inglotowskich cieni wrzucić :D Mam całe 23 sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wezmę to pod uwagę wybierając swoje trio w inglocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. reszta inglotowskich cieni innym razem :) heh

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie pomacam ten 358 jak będę następnym razem w Inglocie. Na zdjęciu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ups aż wstyd się przyznać ale mieszkam 30km od Przemyśla (własciwie teraz w Krakowie ze względu na studia) a nie wiedzialam że Inglot pochodzi z Przemysla ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam paletkę z INGLOTA, a w niej tylko dwa cienie :P ciemnobrązowy i jasnozłoty, kolorystyka podobna do Twojej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile kosztowała cię taka paletka ? Ostatnio byłam w inglocie i mają super cienie :) Zawsze się na jakiś szykuje i nic nie wychodzi :) Kiedyś poszłam i spytałam czy maja w ofercie jakieś paletki. Pani jednak nie wspomniała o tym, że samemu sobie można skoponowac paletke. Pokazala mi tylko gotowe te trija :)co są takie niby trójkątne. Wybrałam jedno trio :) Jestem bardzo zadowolona :) Maluje się tymi cieniami dzień w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakos nigdy nie mogę sobie dokładnie zapamietać ceny, ale ja myślę że cena za trzy kółeczka zmieści się spokojnie w 40 zł. Własnie to jest fajne, że same możemy sobie podobierac odcienie :0 a mają naprawde bardzo ładne..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie skompletowane paletki. Jestem dopiero od niedawna posiadaczką trójki z Inglota, ale już się w nich zakochałam za pigmentację, trwałość i blendowanie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...