czwartek, 15 września 2011

FLOS LEK

             Jakiś czas temu trafiłam w internecie na bardzo pochlebne recenzje dotyczące produktów z firmy Flos Lek, gdzie dziewczyny zachwycały się fantastycznie działającą formułą na ich wrażliwą i suchą skórę. Bardzo mnie zaciekawiło, czy rzeczywiście tak jest i postanowiłam wypróbować go na własnej skórze :) Przyznam się z góry, że poważniejszych problemów z cerą nie miałam, jedynie po lecie była trochę wysuszona i zmęczona, ale mimo wszystko zauważyłam dużą różnicę. Przede wszystkim skóra jest bardziej gładka i przyjemna w dotyku. Czuć, że jest doskonale nawilżona  i bardzo szybko wchłania krem, co dla mnie jest dużym plusem, ponieważ nie cierpię gdy kremy lepią się na twarzy jeszcze długo po jego nałożeniu. Po kilku zastosowaniach cera wygląda na bardziej wypoczętą i odświeżoną ponieważ znikają cienie pod oczami i wszelkie zaczerwienienia. 
            Flos Lek raczej nie występuje w zwykłych drogeriach, a jak już to rzadko ,najłatwiej dostać go w aptekach lub sklepach zielarsko- leczniczych. Wypróbowany przeze mnie krem pochodzi z serii przeznaczonej do pielęgnacji skóry skłonnej do alergii. W tym składzie można znaleźć:
  • Krem nawilżający
  • Kojący balsam do pielęgnacji ciała
  • FRESH Antyperspirant deo roll-on
  • Krem pod oczy
  • Krem regeneracyjny
  • Krem tłusty
  • Łagodny żel do higieny intymnej z ekstraktem z nagietka
  • Łagodny żel do mycia twarzy
  • Mleczko do demakijażu
  • Tonik bezalkoholowy


6 komentarzy:

  1. jeżeli musisz spróbować TEJ bazy, to chyba nie przeczytałaś recenzji :P

    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pisząc to miałam na myśli bazę Virtual ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha :)) bo wspomniałam w tej notce o trzech bazach :P Virtual 5g kosztuje koło 11zł, Hean 14g też coś koło tego 11-13 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Flos-lek mam żel pod oczy... i w sumie nic nie daje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale krem jest świetny :)najlepiej pod makijaż go dawać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...