piątek, 30 września 2011

ESSENCE pomadki do ust



Jak już kiedyś się przyznałam w jednym z wpisów- bardzo lubię szminki, pomadki i tego typu bajery do ust ..:), dlatego oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok szminek z firmy Essence. Jak dla mnie są fantastyczne- delikatne, lekko kremowe przez co świetnie się je rozprowadza, a także nie powodują wysuszania skóry, ładnie pachną (trochę jak gumy lub cukierki) a nawet i przyjemnie smakują :). Zgrabne i poręczne opakowanie dodaje im uroku. Może nie są specjalnie trwałe, ale w tym wypadku to mi wcale nie przeszkadza, bo mają zdecydowanie więcej plusów. Bez obaw można się nią podmalować nawet i bez lusterka.



Dostępne są w wielu kolorach co sprawia, że na pewno każdy znajdzie jakiś odcień dla siebie! Ja wybrałam 3 kolory, z tym, że jedna z nich kupiona była trochę wcześniej, ale tak mi się spodobała, że dokupiłam jej dwie towarzyszki. :D








21 komentarzy:

  1. Ale ładnie wyglądają! Muszę ich poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne mam podobne z maybelline:)to pokaze w kolejnej notce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nudziak 52 oraz 53 mi się baaardzo podobają:). Ile kosztują?

    OdpowiedzUsuń
  4. 52 i 53 bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe dzieki :) ciekawe pomadki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś pokazać jak wygląda ten nude na ustach ? :) Czaję się na pomadkę z Essence już długo . Właśnie na kolor nude.

    Bardzo podobają mi się ich opakowania- B O S K I E!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem tak nakręcona na tą nude, że masakra:D i może na cupcake też się zdecyduję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie wyglądają super :)
    pokażesz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za nimi ;) mam jedną, ale nie powala niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. kosztują chyba koło 7 , 8 złotych. :) wiec jest ok.. :) Dziś juz pewnie nie zrobie zdjęcia na ustach, ale następnym razem się postaram :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 52 bardzo ładna :) lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 52 i 53 muszą się koniecznie znaleźć u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne kolorki :) mnie ostatnio zauroczył pomarańczowy kolor szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie ma fotek jak prezentują się kolory na dłoni. Posiadam jedną pomadkę - In the nude i ją uwielbiam :) Dołączam do obserwatorów bloga!

    OdpowiedzUsuń
  15. In the nude jest po prostu nie do zdobycia :(
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszalam o niej bardzo dużo opinii pozytywnych : )
    Natomiast ja poszukuję dalej tych pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jedną pomadkę z Essence i bardzo ją lubię! Pewnie dołączy do nich kilka innych towarzyszek :) Pięknie pachną, dla mnie jest to coś w kierunku ciasteczek i kremu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...