piątek, 23 września 2011

ASTOR Perfect Stay



Jakiś czas temu rozpływałam się w pochlebnych opiniach na swoim blogu na temat podkładu z firmy Joko, jednak dzisiaj pokaże Wam moje kolejne odkrycie jeśli chodzi o tą dziedzinę :) 
Mianowicie chodzi o podkład z firmy ASTOR- Perfect Stay Make up 24 Multi- Action. Jestem nim po prostu zachwycona! Przetestowałam już naprawdę wiele podkładów, jednak on ostatnio jest u mnie numerem jeden. Przede wszystkim przez swoje świetne krycie. Cera wygląda wprost idealnie przez cały dzień bez potrzeby poprawiania, nawet po ciągłym dotykaniu twarzy :) Jest to podkład matowy, ale nie wysusza skóry, wystarczy dosłownie lekko przypudrować i wygląda się świetnie i naturalnie bez efektu maski. 
Zdecydowanie polecam wszystkim. Mój nr- 200, Kosztuje około 47 zł.






7 komentarzy:

  1. Podkład Joko mnie uczulił. Od tygodnia walcze w wysypką. Użyłam go na wieczorne wyjście.... po dłuższej przerwie. I nie wiem czy to starość czy odzwyczajenie od produktów. Od pewnego czasu zrezygnowałam z płynnych, zapychających podkładów na rzecz marki Lily Lolo. Polecam gorąco. Wiecej na moim blogu :) Zaparaszam i dodaje do obserwatorium :) P.s Bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, ale niedawno skończył mi sie mój ulubieniec z Revlon wiec może spróbuję :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... brzmi ciekawie, ale chyba jednak się nie skuszę.

    Zapraszam do mnie na rozdanie:)
    http://ksiezycowyswiat.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Zapraszam do Trójmiasta :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na dniach mam zamiar kupić nowy podkład w żelu z rimmel'a ;) jeśli będzie niewypałem, to wypróbuję Twoją propozycję z Astora :)

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka miesięcy temu chciałam go spróbować, może następnym razem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...